23 Ocak 2015 Cuma

REVEAL MEN - Calvin Klein


  Calvin Klein'in  hazırladığı önemli bir parfümü olan Reveal Kasım 2014'de raflarda yerini almıştı. Aynı parfümün erkek versiyonu ise hazırlanan yeni çizgisi ile 2015 yılında raflardaki yerini olacak. Parfümün kokusu şöyle tanımlanıyor nadide ve ferah!

 Reval Men Calvin Klein erkeksiliğin tarif edilemez somut bir örneği olarak karşınıza çıkıyor bunun yanında modern erkeğin olgun davranışlarına da sahip. Tamamen şaşırtmayı, baştan çıkartmayı ve mücadeleyi seven erkekler için yaratıldı.

 Karışımın yaratılış sürecinde bir çok ünlü parfümcünün emeği geçti. Ann Gottlieb, Marypierre Julien, Oliver Gillotin ve Rodrigo Flores-Roux. Baş notaların içeriği şöyle kristalize zencefil, damla sakızı, armut kanyağı ve kivano(afrika boynuz kavunu). Kalp notalarında yani orta notalarında ise süet aromaları, misk adaçayı ve sabır otu bulunmakta. Temel notalarda tonka fasulyesi, güve otu ve altın kehribar bulunmakta.

 Nota dizilimi şöyle:

 Başta: Armut, Kanyak, Zencefil, Boynuz Kavunu ve Damla Sakızı

 Ortada: Süet, Misk Adaçayı, Misk ve Sabır Otu

 Temelde: Güve otu, Tonka Fasulyesi ve Altın Kehribar





 Uzun zaman sonra Calvin Klein'in çıkarttığı en başarılı koku olmaya aday bir koku bence Reveal Men. Reveal'in kadın versiyonu zaten oldukça başarılı bir kokuydu bu kez o kokunun erkeğini yaratarak oldukça doğru bir hamle yapmışlar ve bu hamleyi de gayet başarılı oynamışlar.

 Böyle ferah, tatlı ve tuzlu bir havası var parfümün. Tatlı ve tuzlu mu dediğinizi duyar gibiyim, evet öyle. Tatlı ve tuzlu, oldukça da başarılı! Hem tatlı hem tuzlu sözcüğünü bir parfüm için kullanınca çok tuhaf duruyor. Bana da öyle geliyor emin olun ama bu cidden başarılı olmuş ve ben beğendim. Bana rahatsızlık vermedi.

 Parfümün başlangıcı oldukça ferah. Tanımlanabilecek bir şekilde meyvemsilik hissediliyor. Tatlı bir havası var burada. Ayrıca benim fikrime göre burada kristalize zencefil de etkili. Baştaki ferahlı veren ana etmen o olmalı. Açıkçası meyve notalarını aldım ama pek Kanyak notası aldığımı söyleyemeyeceğim başlangıçta. Hissedemedim ben ama oralarda bir yerlerde olduğundan da emindim. Başlangıçtan biraz sonra hissedilmeye başlıyor. Armut kanyağı ve kavun burada etkili oluyor özellikle orta notalara geçilen kısımda. Burası oldukça meyvemsi ve sevdiğim mevelerden oluşuyor ben pek beğendim kokuyu. Ek olarak orta notalarda süet notası hissediliyor. Bu parfüme derinlik ve ciddiyet kazandırıyor. Öyle meyvelerden oluşan cıvık bir parfüm gibi durmuyor anlayacağınız. Parfüm kurumaya yakınken meyvemsi notalar etkilerini kaybetmeye başlıyor ama hala hissedilebilir durumdalar fakat pasifler. Öncelikle tonka ve kehribar kokusu fark edilir duruma geliyor burada. Tuzsu kısım burada hissediliyor. Hangi notanın tuzsuluk kattığından emin olamadığım için bir şey diyemeyeceğim açıkçası


Parfüm genç, ferah, meyvemsi ve tatlı. Yeni bir şeyler vaat etmiyor. Benzersiz ya da sarsıcı bir özelliği de yok. "Peef aman sıradan" denilebilecek gibi duruyor böyle yazınca ama değil. Normal de böyle parfümleri pek beğenmezdim ama bunu cidden beğendim. Tatlılığı biraz daha az olsa belki bayıla da bilirdim o derece diyeyim.

 Kalıcılık: 9-14 saat arası bir kalıcılığı var gayet iyi

 Fark edilirlik: Gayet iyi, kullandığımda çoğu kişi "bu yeni mi?" diye sordu

 Yaş: 30- diyorum emin olamamakla 30+ iseniz önce bir deneyin derim, fazla tatlı kaçabilir size

 Kullanım: 4 mevsime uygun bence ama özellikle Bahar ve Güzleri için uygun gibi Gündüz kullanımı daha baskın.

Bu parfüm bu yıl bence epey başarılı olacak. Genç kesimin beğeneceği ve kadınların iltifat edeceği bir koku çünkü. Oldukça ilgi ve beğeni göreceğini düşünüyorum bu parfümün. Calvin Klein oldukça iyi bir iş başarmış bence, reklamı olsun, tanıtımı olsun, şişe sunumu olsun hepsi yerli yerinde ve başarılı. Bu arada şişenin de çok alımlı durduğunu söylemeliyim.

 Genç iseniz biraz tatlı ve erkeksi bir koku arıyorsanız. Karşı cinsten de güzel tepkiler istiyorsanız gözünüz kapalı alabileceğiniz bir parfüm benim düşünceme göre :)

12 yorum:

  1. bvlgari black ve bunun arasında hangisi tercih edilmelidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bvlgari Black'in çok orijinal kendine has bir kokusu var.
      Ben bu Reveal kadar tatlı kokuları pek sevmiyorum açıkçası, bundan dolayı Bvlgari Black'i tercih ederdim açıkçası.

      Sil
  2. Merhaba Onur Bey :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor. Calvin Klein ürünleri benzersiz kampanyalarla sizi bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tester ürün yollamak isterseniz çok sevinebilirim :) epeydir yeni ürün giremedim siteme :)

      Sil
  3. Onur Bey merhaba,
    Parfüm incelemelerini severek okuyorum. Objektif yorumlar.
    Kendim için bir parfüm alıcam, üç seçenek arasında kaldım.
    1- Reveal Men Calvin Klein
    2- Hugo Boss Dark Blue
    3- Clinique Happy for Men

    Bir seçim yapmanız istenseydi hangisini seçerdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, beğenmenize sevindim. Ne yazık ki uzun süredir yeni içerik ekleyemiyorum.
      Reveal Men ile diğer ikisi biraz farklı klasmanda. Reveal Man yazın gitmez, tatlı ve yoğun bir koku. Diğer ikisi ise daha baharlık, yazlık sıcak havalık koku. Hugo Boss dört mevsimde kullanılabilir, Clinique ise özellikle yazlık.
      Hugo Boss odunsu, turunçgil ve biraz da baharatlı. Kalıcılığı Happy'ye göre az daha çok. Clinique ise oldukça spesifik bir turunçgil kokusuna sahip biraz denizel böyle. Parfümünüz çok ise Clinique'i alın 1-2 parfümünüz varsa Hugo Boss'u alın. Tatlı bir şey arıyorsanız Reveal'i alın :)

      Sil
  4. merhabalar onur bey ben 20 yaşındayım ve bu farfümmü yada calvin klein intense mi tavsiye edersiniz not daha önce ck europe kullanıyodum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde yazın kullanıcam önümüz yaz cünkü

      Sil
    2. İkisinden biri olarak Reval Man'i öneririm ama aşırı sıcak havalarda biraz ağır kaçabilir reveal man aşırıdan kastım 35+ filan

      Sil
  5. Merhabalar. Yaz için fark edilebilir kalıcı bir parfüm önerseniz ne olur du? Kıbrıs için ozellikle... reveal man e yakın duruyorum ama sizce nedir?

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Onur bey ben kış için güzel bi parfüm arıyorum invictus euphoria fuel for life hangisini önerirsiniz ayrıca calvin klein reveal kış için uygunmu

    YanıtlaSil